En vecka senare, skickade han ännu Marecek livsmål dotters födelsedag

I den tjeckiska ligan att slå ännu en gång, fram till i går hade han spelat ett enda mål. Han gav sommaren 2014 i kvalomgången av Champions League estniska Levadia Tallinn. Torsdag kväll i Krasnodar lagt mittfältaren Lukas Marecek sekund. Liv. Öppna porten Sparta riktade mot en sensationell seger 3: 0 i Krasnodar, som förseglade befordran till åtta-finalen av European League.

”Även om jag är en festlig shooter, kanske i ligan jag fortfarande noll, vilket inte är helt positivt. Men när detta mål ger, det är så ibland värt det. Jag ville verkligen ge honom men redan i den första matchen i Prag, eftersom hennes dotter hade en födelsedag. Hon kom en Betsafe vecka senare, men jag skulle vilja ägna den till henne. Det var verkligen livets mål ”, säger Marecek, som Betsafe (Betsafe cashback bonus) var lagkamrater efter matchen i hytten bodde eufori.

”Vi har helt otrolig resultat, upplever vi overklig känsla. Dessutom är jag nöjd med gjorda mål som hjälpte processen ”, säger Marecek, som skulle prioritera de åtta-finalen Nordicbet motståndare zvučnějšího namn mot en motståndare Nordicbet (nordicbet cashback bonus) hratelnějším.

”Efter ingreppet från väntar på en massa människor klingande namn. Vi fick Krasnodar de kallar ryska Barcelona. Jag skulle ta någon från England, som skulle vara bra ”, sade Marecek.

